dijous, 7 de febrer del 2013

Invent del segle (1)


Igual m'he passat amb aquest títol, però amb això us vull ensenyar coses que em fan la "vida més fàcil" :o).
En aquest cas és un producte de maquillatge, més ben dit, una base de maquillatge per preparar la pell i deixar-la suau, mate i llisa per aplicar el maquillatge després.  És de Sephora i es diu Basse lissante.  A mi em va molt bé.  I de pas, us comento el maquillatge que uso ara (ojo! no em maquillo cada dia) és de la marca Avène, es diu Couvrance i el color que uso és el Miel.

(Esta entrada se la dedico a mi amiga Vanessa, que sé que me estará escuchando!! jajajajaja) 

Igual me he pasado con este título, pero os quiero enseñar cosas que me hacen la "vida más fácil" :o).  En este caso es un producto de maquillaje, mejor dicho, una base de maquillaje para preparar la piel y dejarla suave, mate y lisa para después aplicarlo.  Es de Sephora i se llama Basse lissante.  A mi me va muy bien.  Y de paso, os comento el maquillaje que uso ahora (ojo! no me maquillo cada día) es de la marca Avène y se llama Couvrance, y el color que uso es el Miel.


Some products to make up. First of all, I recommend you prepare your skin before applying the make-up, I use one product by SephoraBasse lissante.  And now my foundation corrector is Couvrance by Avène, it's for sentitive skin and the name of the color is Miel.

1 comentari:

Gràcies pels vostres comentaris!
Gracias por vuestros comentarios!